Au pair in the USA

Tuesday, December 06, 2005

İngilizce kursuna başladığımdan beri nefes alacak vaktim yok desem yeridir. Kurs süper değil ama hiç yoktan iyidir. Normalde kurslar çok pahalı. Au pair kurs yardımı 500 dolar. Bütçeyi fazla aşmadan biraz gramer öğrenmeye çalışıyorum. Ev ödevlerime çocuklar yardım ediyor. Sistemimiz çok iyi ben onlara matematik onlar bana İngilizce öğretiyor. Host mother bu durumdan çok memnun çünkü burada okulda matematik dersleri pek iyi değil diyor. Çocukların matematiği berbat. Benim İngilizce'm daha iyi diyebilirim. Tabii çocuklarda matematikten nefret ediyor.
Haftasonu Alman bir au pair parti yapacak. Kesin gidiyorum ders çalışmaktan arkadaşlarımın yüzünü unuttum. Yeni gelen 2 Türk au pair varmış onlarla tanışmakta istiyorum. Türkçe konuşmaya da hasret kaldım.

1 Comments:

  • At 9:59 AM, Blogger melike said…

    ben böyle güzel bir blog görmedim. au pair olarak amerika'ya gidicem . 1-2 hafta içinde başvurumu yapmayı planlıyorum. tabi buarada insan danışmanların söylediklerinden çok birebir bu deneyimi yaşayan birilerini arıyor.. yazılanlar çok hoş ve cesaret verici. teşekkürler

     

Post a Comment

<< Home