Au pair in the USA

Saturday, November 19, 2005

Haftaya İngilizce kursuna başlıyorum. Çok mutluyum. Burada ne kadar pratik yapsamda gramer ve yazma için okula gitmem gerektiğini anladım. Host mom bana beklememi tavsiye etti ama ben kararlıyım. Vakit çok çabuk geçiyor. Çoğu au pair buraya eğlenmeye geliyor fakat benim İngilizce öğrenip Türkiye'de iş hayatına hazırlanmam lazım. Buradaki au pair arkadaşlarımın çoğunun üniversite mezunu olmadığı beni şaşırttı. Bir iki au pair dışında kimsenin lise sonrası eğitimi yok. Tabii ki bazıları çok genç daha. Danimarka'lı bir au pair geri döndüğünde gidecek. Liseyi yeni bitirmiş ve bu fırsat belki bir daha eline geçmez düşüncesiyle gelmiş buraya. Belki bende liseden sonra gelseydim üniversite hayatım farklı olurdu. Ama o yaşta ailemden ayrılabilirmiydim bilmiyorum. Danimarka'lı au pair çok genç ve henüz kendi çocuk gibi. 2 yaşında bir çocuğa bakıyor. Herhalde bütün gün geziyorlar. Gitmediği yer kalmamış :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home