Au pair in the USA

Friday, October 21, 2005

Bu kadar düzenli trafikte araba kullanmanın şokunu hala üstümden atamıyorum. İnsanlar trafikte birbirine yol veriyor? İstanbul'da hiç görülmemiş bir olay bu. Geçen gün çocukları okula bırakıyordum Amerika'lının biri bana yol verdi. Türkiye'de olsa adam beni döverdi herhalde yolunu kestim diye. Medeniyet ne güzel. Herkes birbirine saygılı. İnsanlar birbirlerine kapıları tutuyor. Sokakta yürüyüşe çıktığımda herkes merhaba diyor. İnsanlar daha mutlu ve saygılı.

Host mom bana New York'ta insanların kaba olduğunu anlattı. Ünıversite'ye orada gitmiş. New York İstanbul gibi anladığım kadarıyla. Avusturya'lı au pair bir hafta sonu trenle New York'a gitmeyi teklif etti. Host mom bana 4 kişi gitseniz daha iyi olur dedi. 2 au pair daha bulursak yakında New York'u ziyaret planları başlayacak. Tanıştığım Türk au pair Seda'yı arayıp soracağım yarın. Washington'a sık sık giddebiliyorum ama New York Amerika'da ki en büyük şehir. Kim ne derse desin görmek lazım. Belki Broadway'de musikal bile görebiliriz.