Au pair in the USA

Saturday, October 15, 2005

Bu haftasonu au pair lerden birinin evine doğum günü partisine gittik. Au pair Almanya'dan. Host family hemen hemen gruptaki bütün au pair leri davet etmiş ve çok güzel bir parti hazırlamış. Bu au pair en şanslılardan. Sürekli host family sinin ne kadar iyi olduğunu anlatıp bazı au pair leri sinir bile eder. Ama kendisi arkadaş canlısı iyi bir insan. Bana yakında oturuyor. Host family si ile güzel bir ilişkisi var. Host family lerini o kadar sevmeyenler biraz kıskanıyor galiba.

İlk tanıştığında herkes memnun olduğunu söylüyor. Biraz yakınlaşınca şikayetler başlıyor. Bence bu her evde yaşanan normal şeyler. Bazıları bebek bakmayı sevmiyor. Bütün gün eve bağlandıklarını söylüyorlar. Kimse perfect değil tabii ki burda dedikleri gibi. Benim en önemli hedefim İngilizce'mi mümkün olduğu kadar geliştirmek olduğundan uufak tefek şeylerle canımı sıkmıyorum.

Partiye geri dönelim. Yine yiyecek konusuna gelecek iş. Napıyım hala insanların bu kadar yemek yemesine alışamadım. Host mom akla gelebilecek herşeyi yapmış ya da satın almış. Burda kimsenin o kadar çok şeyi evde hazırlıyacağını pek sanmıyorum. Tuzlulara bayağı alıştım ama tatlılar hala çok kremalı ve şekerli geliyor bana. Bir kaşıktan fazla yiyemiyorum. Banada insanlar baklavanın çok tatlı olduğunu söyleyip duruyor. Burda insanlar baklavayı iyi biliyor ama Yunan'lıların tatlısı olarak biliyorlar. Evet baklava tatlı ama çok az yenir. Kimsenin ben oturup bir tabak baklava yediğini görmedim. Nede olsa o berbat kremalardan kat kat iyidir. Bu arada herkese baklavanın Türk olduğunu öğrettim he he...

1 Comments:

  • At 4:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    Merhaba Didem,
    Amerika ile ilgili au pair tecrübelerini bizlerle paylaştığın için çok teşekkürler. Bende Amerika'ya au pair olarak gelmek istiyorum ve verdiğin bilgiler bana çok faydalı oluyor.
    Nereden başlamam gerekiyor au pair işlemlerine? Acenta ile gelmem şartmı? İnternet'ten ailemi bulabilirmiyim?
    Teşekkürler şimdiden cevapların için Meltem

     

Post a Comment

<< Home