Au pair in the USA

Saturday, September 24, 2005

Amerika'daki günlerim dahada hızlı geçmeye başladı. Bugün bir sürü yeni arkadaş edindim. Hepsi bu civarda au pair ve yardımsever insanlar. Bir gurupla hafta içi bowling oynamaya gideceğiz. Burda da Türkiye'deki gibi arkadaşlıklar kurulabilir belki.
Au pair arkadaşların hepsi ailelerinden memnun ve buraya alışmış gibi. Ben Türkiye'ti bazen özlüyorum fakat yeni arkadaşların yararı olacak.

Au pair lerin çoğu İskandinav ülkelerinden. Norveç ve Danimarka'dan daha çok. İsviçre'den ve Almanya'dan da bayağı au pair var. Hafta içi toplanıp bir yerlere gidiyorlarmış. Hepsi bowling oynamayı seviyor, belki bende biraz ilerletirim.

Çoğunun İngilizce'si iyi. Amerika'ya gezmeye geldiklerini söylediler bazıları. Benim amacım İngilizce'mi ilerletmek. Ünıversite öğrencisinede fazla rastlamadım. Çoğu genç ve ülkelerine döndüklerinde gideceklerini söylüyorlar.

Bu arada burda insanların alışveriş alışkanlığı çok ilginç. Anladığım kadarıyla insanlar hafta sonları bütün günlerini alışveriş yaparak geçiriyorlar. Aldıkları şeylerde pek ihtiyaç gereği gibi görünmüyor. Herhalde yapacak başka şeyleri yok. Bütün aile haftasonunu mall denen alışveriş merkezlerinde harcıyor. Haftasonları daha hareketli olmasını beklerdim Amerika'nın. Diğer au pair lerde aynı şeyi söylediler. Demekki bir tek benim dikkatimi çekmemiş bu durum. Washington çok güzel bir yer, insanlar haftasonlarını nasıl kapalı yerlerde geçiriyor anlamadım. Umarım yeni au pair arkadaşlarla şehri biraz daha iyi öğrenebilirim yakında.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home