Au pair in the USA

Wednesday, September 21, 2005

Amerika'daki günlerim bayağı dolu geçmekte. Doğanın güzelliği ve yeşilliği inanılmaz. İnsanlar yeşili çok iyi korumuşlar ve korumaya devam ediyorlar. Yerlerde daha hiç çöp görmedim. Her taraf inanılmaz derecede temiz. İnsanlar evde ayakkabıyla dolaşıyorlar. Dışardan gelecek bir pislik olmadığından sorun değil. Bana başta garip gelmişti evde ayakkabıyla dolaşmak. Galiba adapte oluyorum!

Haftasonu au pair koordinatörünün evinde parti var. Her au pair kendi ülkesinin mutfağından birşey yapacak. Etraftaki au pair ler ile tanışmak iyi olacak. Hemen hemen Avrupa'nın her köşesinden au pair var bur şehirde. Umarım arkadaş sayısını artırırım. Türk au pair de var bizim grupta, telefonda konuşuyoruz ara sıra. Telefon edip ne yemek yapacağını öğrenmek lazım. Aynı yemeği götürmenin alemi yok.

Yaşadığım mahalleye yakın bir au pair daha var. Avusturya'lı ve bana çok yardımı oluyor. O daha uzun süredir burada olduğu için herşeyi biliyor. Bazen akşamları buluşacağız. İngilizcem açısından da iyi olur. İnsanlar burada pek birbirine gidip gelmiyor. Haftaiçi herkes saat 9 dan önce odasına kapanıyor. Ben televizyon seyrediyorum İngilizce öğrenmek için çok yararlı unutmadan ekliyim.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home